contact
home
home
De race
5km
10 km
21km
Businessrun
wandeltocht
A4 kidsrun
Uitslagen
Achtergrond
Parcours
Programma
Loopshirt
Bereikbaarheid
Faciliteiten
Toeschouwers
Algemene voorwaarden
Ambassadeur
Startnummers
sponsoren
sponsoren
Onze sponsoren
Club A4run
A4
Goede doel
nieuws en media
Nieuws
Pers
Foto's
contact









Foto's










Volg ons:

Hoofdsponsor


A4Run en Audi Centrum Roosendaal gaan

unieke verbinding aan


De A4Run en Audi Centrum Roosendaal zijn een unieke samenwerking aangegaan in de vorm van het hoofdsponsorschap van de A4Run. De organisatie en Audi Centrum Roosendaal zijn verheugd met deze partnership waarbij beide partijen elkaar versterken.


Uniek evenement

De A4Run is een uniek hardloop- en wandelevenement dat op 9 november 2014 zal plaatsvinden op het nieuwe A4-traject tussen Dinteloord en Steenbergen. De organisatie van de A4Run fungeert volledig vanuit een non-profit oogpunt waarbij de volledige winst van het evenement naar het goede doel zal gaan. Het thema ‘verbinden’ is hierbij een cruciaal aspect. “De snelweg verbindt niet alleen wereldhavens Rotterdam en Antwerpen, maar wij zien ook een unieke kans om symbolisch de samenleving te verbinden. Dit evenement is voor iedereen, het maakt niet uit of je jong of oud bent, prestatiegericht of recreatief, gehandicapt of gewoon wilt wandelen op de nieuwe snelweg.” aldus Harry Damen, organisatie A4Run. Het evenement zal dan ook bestaan uit een variëteit van onderdelen, zoals een wandeltocht, 5km, 10km, 21km, kidsrun en businessrun.


Unieke partnership

Audi Centrum Roosendaal ziet een geweldige kans om zich aan het evenement te verbinden door middel van het hoofdsponsorschap. “Audi Centrum Roosendaal heeft als doel actief, maatschappelijk en sportief in de regio aanwezig te zijn”, aldus Monique van Helden, Marketing Manager Audi Centrum Roosendaal. “Met het thema verbinden, 100% non-profit, de dubbele betekenis van de A4, gelinkt aan ons model AudiA4, en natuurlijk de snelweglocatie, zien wij een geweldige kans. Hoe vaak komt het immers voor dat je op een snelweg kunt rennen?”, aldus Van Helden.


Natuurlijk is de organisatie ook zeer verheugd met deze samenwerking. “Wij durven wel te zeggen dat dit onze gedroomde partner is. De filosofie van Audi is om eigen wegen in te slaan. Dit is exact wat wij met dit eenmalige evenement in al haar facetten voor ogen hebben.”, aldus Harry Damen.


Over A4Run en Audi Centrum Roosendaal

Meer weten over de A4Run? Ga naar www.a4run.nl of neem contact op via info@a4run.nl

Meer weten over Audi Centrum Roosendaal? Ga naar www.audicentrumroosendaal.nl of neem contact op met monique@autoborchwerf.nl

Mediapartners

STEENBERGEN – De A4Run en BN DeStem gaan samen een unieke partnership aan. Beide partijen zijn verheugd met deze verbinding. Als onderdeel van de samenwerking zal de ochtendloop voor wandelaars de ‘BN DeStem Ochtendloop’ heten.


BN DeStem Ochtendloop

BN DeStem ziet het nieuwe A4-traject als een belangrijk nieuwsfeit in de regio West-Brabant en vindt de organisatie van de A4Run een prachtig initiatief. BN DeStem geeft aan graag mee te werken aan dit unieke evenement, helemaal omdat alles wordt gedaan voor het goede doel. Als onderdeel van de samenwerking zal de ochtendloop voor wandelaars voortaan ‘BN DeStem Ochtendloop’ heten.


De organisatie is ook zeer blij met een sterke regionale mediapartner verbonden aan het evenement. “Onze doelgroep van het evenement zijn de lezers van BN DeStem en Dé Weekkrant titels. Deze samenwerking zal helpen om deze grote groep te bereiken en hopelijk te verbinden aan het evenement”, aldus Jacco Willemsen namens de organisatie.


Over BN DeStem

BN DeStem is hét regionale dagblad van West-Brabant en een gedeelte van Zeeuws-Vlaanderen. Middels dit dagblad en vier lokale huis-aan-huis titels worden dagelijks miljoenen mensen bereikt met nieuws uit de directe leefomgeving. Naast de krant en de huis-aan-huis bladen in de regio, is het productportfolio de laatste jaren stevig uitgebreid. Ook via nieuws- en doelgroepsites, online op de computer, iPad of Smartphone, krijgen mensen het laatste nieuws op het scherm. Voor ieder wat wils.


Meer weten over BN DeStem? Ga naar www.bndestem.nl


  

Onze partner SkyRadio zal op 9 november tijdens het evenement voor de muziek zorgen. Enkele DJs zullen aanwezig zijn om de deelnemers en toeschouwers te vermaken. Als uiting van de samenwerking is een heuse radiospot een week lang te horen geweest op SkyRadio. Wil je de radiospot beluisteren? (klik hier) 


  

Over SkyRadio:


ENJOY THE MUSIC, ENJOY RUNNING!

Van Katy Perry tot Armin van Buuren en van Ilse DeLange tot Avicii. Met de hits van Sky Radio loop je lekkerder! Heb jij de nieuwe Sky app al? Je kunt meedoen aan acties, de playlist bekijken en genieten van onze verschillende streams zoals Sky Radio 101 FM, Summerhits en Sky Radio Hits. Zo heb je altijd de muziek die bij je past. Allemaal non-stop, dus ideaal voor bij het hardlopen!


Download 'm nu gratis! LINK NAAR: http://www.skyradio.nl/luister/online-mobile


Meer informatie over SkyRadio? Ga naar www.skyradio.nl

Ster Sponsor

STEENBERGEN - Rabobank Het Markiezaat zal vanuit haar sociaal betrokken achtergrond ook een bijdrage leveren aan de A4Run. Zij is stersponsor van het evenement.


Uniek evenement voor jong en oud

Rabobank Het Markiezaat heeft vanuit haar sociaal betrokken achtergrond als doel om diverse lokale initiatieven te ondersteunen die bijdragen aan de leefbaarheid. “Rabobank Het Markiezaat vindt de opening van de A4 belangrijk voor de bereikbaarheid van de regio en dat mag gevierd worden”, aldus Saskia de Kind namens Rabobank Het Markiezaat. Het overkoepelende thema van de A4Run in het verbinden van de samenleving en het sportieve karakter passen perfect in wat Rabobank Het Markiezaat nastreeft. “Wij stimuleren het sportief bezig zijn voor jong en oud. De A4Run is een uniek evenement dat jong en oud verbindt”, benadrukt Saskia de Kind nogmaals.


“Geweldig dat Rabobank Het Markiezaat vanuit haar coöperatiefonds een belangrijke bijdrage levert aan het evenement. Het is duidelijk dat de Rabobank zowel landelijk als lokaal sport stimuleert, zowel recreatief- of prestatiegericht, voor jong en oud. Dit is voor ons een perfecte match!”, aldus Marc van Herel, initiatiefnemer van de A4Run.


Over Rabobank Het Markiezaat


Een bijzondere, betrokken bank

De Rabobank heeft een andere ontstaansgeschiedenis dan de meeste banken. De coöperatieve gedachte achter de oprichting zit in de genen van de hele organisatie. Dat komt onder meer tot uiting in de vele ondersteunende maatschappelijke doelen en organisaties.


We zijn opgericht omdat rijkere boeren hun minder fortuinlijke collega’s vooruit wilden helpen. Nog altijd hebben we landelijk in de agrosector een marktaandeel van 85 procent. Die achtergrond en dat sociaal betrokken ontstaan maken ons onderscheidend. We hebben bijvoorbeeld een eigen coöperatiefonds, met daarin zes leden én drie medewerkers, dat als doel heeft diverse lokale initiatieven te ondersteunen die bijdragen aan de leefbaarheid in de kernen van ons gebied. Zo heeft het coöperatiefonds ook een bijdrage beschikbaar gesteld voor de organisatie van de A4Run. Een uniek evenement dat jong en oud verbindt.


Meer weten over Rabobank Het Markiezaat? Ga naar www.rabobank.nl/markiezaat

Event partners